Virtuelna kancelarija

Virtuelna kancelarija je inovativni koncept modernog poslovanja koji propisuje uštedu u mnogobrojnim stavkama početnog razvoja firme. Iznajmljivanje virtuelne kancelarije podrazumeva zakup poslovne adrese, kao i registraciju firme, dok Biznis Inkubator nudi i dodatne usluge kako bi unapredili sam koncept korišćenja virtuelne kancelarije.

Pozicioniranje na tržištu je olakšano uz iznajmljivanje virtuelne kancelarije, što predstavlja naročito atraktivnu ponudu za biznis u početnim fazama razvoja. Dok razvijate svoje poslovanje i formirate planove za napredak Vašeg biznisa, Biznis Inkubator obezbeđuje punu podršku u formiranju prvih koraka Vašeg poslovnog uspeha.

Povoljnosti Korišćenja Virtuelne Kancelarije

Ušteda u poslovanju na početku formiranja firme je često bitan faktor koji uslovljava dugoročni uspeh jednog biznisa. Uz korišćenje virtuelne kancelarije, troškovi koji bi inače potencijalno predstavljali pritisak jednom preduzetniku su neutralisani praktičnom upotrebom ovog modernog koncepta. Cena zakupa kancelarije i troškovi režija na mesečnom nivou često mogu usporiti razvoj mladog biznisa u povoju, i stvoriti nepovoljne uslove za dalji razvoj firme.

Iz tog razloga Biznis Inkubator predstavlja virtuelnu kancelariju kao jednu od najpovoljnijih načina pokretanja biznisa u povoljnim uslovima za razvoj i napredak početničke firme. Uz registraciju i zakup poslovne adrese, Biznis Inkubator nudi i dodatne povoljnosti koje Vam mogu omogućiti poslovanje bez dodatnog pritiska koji bi potencijalno usporio rast Vaše firme.

Za samo 5,000 dinara mesečno, možete iskoristiti sve osnovne i dodatne pogodnosti modernog poslovanja uz usluge virtuelne kancelarije. Preduzetnici i vlasnici firmi koji posluju u inostranstvu se takođe mogu pretplatiti na uslugu virtuelne kancelarije po ceni od 100 EUR na mesečnom nivou.

Korisnički Paket Usluge Virtuelna Kancelarija

Korisnici virtuelne kancelarije mogu pospešiti svoj način poslovanja mnogobrojnim pogodnostima koje su uključene u ovu atraktivnu ponudu:
• Registracija firme i zakup poslovne adrese
• Poštansko sanduče i prijem pošte - menadžment pošte
• Termin u sali za sastanke - 1h/1 nedeljno
• Stručna podrška po dogovoru i po potrebi – pravna pomoć, knjigovodstvene usluge i dodatna podrška
• Parking mesto
• Korišćenje WiFi-a
• Uvođenje fiksnog broja i aparata (opciono)
• Prosleđivanje pošte (skenirano ili fizički)

Kontaktirajte nas

- Putem info linije 037/315-03-33