Raspisan je ЈАВНИ ПОЗИВ за коришћење услуга coworking простора Бизнис инкубатора Крушевац
Бизнис Инкубатор је основао град Крушевац са идејом и намером да својим станарима
створи адекватно и модерно пословно окружење које ће им омогућити успешно превазилажење
почетне, уједно и најкритичније фазе њиховог пословања, пружањем потребних знања,
ресурса и алата за раст и развој.
Бизнис инкубатор Крушевац, као кључна подршкаа развоју предузетништва и иновација у
региону, 2024. Године отворио је савремени coworking простор намењен појединцима и
тимовима из различитих области пословања.
Coworking простор пружа инспиративно окружење за рад, размену идеја и умрежавање, из
приступ неоходној инфраструктури, менторству и додатним ресурсима за развој
пословања.
Циљеви Јавног позива су:
- стварање услова и креирање амбијента за развој иновативних стартап компанија,
- започињање и развој сопственог бизниса од стране младих и образованих људи,
- комерцијализација резултата научно истраживачког рада,
- стварање и развој нових иновативних производа, услуга и процеса применом
напредних и иновативних технологија са потенцијалом за раст, запошљавање и
извоз.
1. ПРАВО УЧЕШЋА
1.1. Регистровани привредни субјекти (до две године постојања) са регистрованим
делатностима у области развоја нових иновативних производа, услуга и технологија у
функцији тржишних потреба са територије Расинског управног округа.
1.2. Тимови активних и дипломираних студената, потенцијалних предузетника, као и
спин-оф тимови(посебан облик предузетничке компаније коју је претходно
покренула и с њом била повезана нека друга организација) са територије Расинског
управног округа,
који имају иновативне идеје за развој нових производа, услуга и технологија потребних
тржишту.
1.3. Појединциса територије Расинског управног округа који имају иновативне идеје
за развој нових производа, услуга и технологија потребних тржишту.
2. УСЛУГЕ COWORKING ПРОСТОРА БИЗНИС ИНКУБАТОРА
КРУШЕВАЦ
2.1. Инфраструктурне услуге:
- савремено опремљен радни простор који дели више независних појединаца или
тимова, са 10 радних места, уз бесплатно коришћење интернета
- сала за састанке капацитета до 10 особа, опремљена савременим смарт ТВ уређајем,
која је погодна за одржавање пословних састанака, краћих презентација и радионица
- чајна кухиња
- конференцијска сала капацитета до 80 особа, савремено опремљена пројекторима,
платнима, паметном таблом, погодна за организацију конференција, едукација, презентација
и других стручних окупљања, уз новчану накнаду
- бесплатан паркинг
2.2. Иновативне услуге стручне подршке:
Консултантске услуге из области финансија, иновационог менаџмента, иновационог
маркетинга.
2.3. Остале услуге:
- Едукације и обуке кроз тренинг програме,
- Умрежавање и промоција.
3. НАЧИН КОРИШЋЕЊА УСЛУГА
3.1. Инфраструктурне услуге
из тачке 2.1. могу користити апликанти изабрани овим
Јавним позивом као најбоље рангирани програми, оцењени у складу са дефинисаним
критеријумима селекције (тачка 6. овог Јавног позива) који потписивањем уговора са
Бизнис инкубатором постају његови корисници.
3.2. Услуге стручне подршке
наведене у оквиру тачке 2.2. овог Јавног позива, Бизнис
инкубатор ставља на располагање изабраним апликантима, бесплатно, у току првих 6 месеци
трајања Уговора.
3.3. Остале услуге
(тачка 2.3.) могу користити сви апликанти са програмима
пријављеним по овом Јавном позиву, оцењени и рангирани у складу са дефинисаним
критеријумима селекције (тачка 6.), а усаглашено са потребама развоја самих програма и
капацитетима Бизнис инкубатора.
4. ЦЕНА КОРИШЋЕЊА РАДНЕ ЈЕДИНИЦЕ У COWORKING
ПРОСТОРУ
Цена коришћења coworking простора по једној радној јединици износи:
- Дневно ...........1.200,00 динара
- Недељно ........3.600,00 динара
- Месечно .........6.000,00 динара
- Годишње ........60.000,00 динара
5. ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
5.1.Пријава.
5.2.Остала документација:
Новооснована предузећа (до две године старости)
- Копија решења о извршеној регистрацији привредног друштва или Извод из Регистра за привредно друштво,
- Копија Оснивачког акта,
- Подаци о оснивачима и власницима (лични подаци и кратке професионалне биографије),
- Бизнис план (доставити уколико постоји).
- Подаци о планираним оснивачима и власницима предузећа (лични подаци и кратке професионалне биографије за свако лице),
- Копија оснивачког акта (доставити уколико је припремљен)
- Лични подаци и кратка професионална биографија
6. РОКОВИ ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ЈАВНОГ ПОЗИВА
6.1. Трајање Конкурса
Конкурс за пријем станара дефинисан овим Јавним позивом стално је отворен од дана
објаве. Одлучивање о пристиглим пријавама вршиће се до попуне капацитета. Накнадна
одлучивања спроводиће се на сваких шест месеци. Уколико кандидат који испуњава све
услове
за потписивање уговора у међувремену одустане од пријаве, капацитети ће бити попуњавани
следећим кандидатом са ранг листе. По потреби, уколико се листа исцрпи, а капацитети
Регионалног иновационог стартап центра Расинског округа остану непопуњени, биће
направљен пресек у року краћем од три месеца.
6.2. Начин доставе пријаве програма
Пријава и пратећа документација могу се доставити путем:
- електронске поште uprava@biznisinkubator.rs
- поштом на адресу ул. Јасички пут 9А, 37000 Крушевац
- лично у Бизнис инкубатору д.о.о., Јасички пут 9а
6.3. Рок за доношење одлуке по јавном позиву и селекција корисника:
Селекција станара ће се вршити кроз три корака:
- Предселекцију (на основу достављене комплетне документације према условима овог Јавног позива (тачка 4) и у складу са дефинисаним правом учешћа у овом Јавном позиву (тачка 1)).
- Интервјуе пре доношења коначне одлуке.
- Доношење коначне одлуке у року од 7 дана, а на основу процеса оцењивања (тачка 6) и обављених интервјуа.
7. ПРОЦЕС ОЦЕЊИВАЊА:
- Административна подобност.
- Усклађеност програма са постављеним циљевима.
- Вредност коначног нивоа производа/услуге.
- Рангирање према критеријумима за оцењивање:
Критеријуме за оцењивање можете пронаћи у ПДФ фајлу испод.