Raspisan je ЈАВНИ ПОЗИВ за коришћење услуга coworking простора Бизнис инкубатора Крушевац

Бизнис Инкубатор је основао град Крушевац са идејом и намером да својим станарима створи адекватно и модерно пословно окружење које ће им омогућити успешно превазилажење почетне, уједно и најкритичније фазе њиховог пословања, пружањем потребних знања, ресурса и алата за раст и развој.
Бизнис инкубатор Крушевац, као кључна подршкаа развоју предузетништва и иновација у региону, 2024. Године отворио је савремени coworking простор намењен појединцима и тимовима из различитих области пословања.
Coworking простор пружа инспиративно окружење за рад, размену идеја и умрежавање, из приступ неоходној инфраструктури, менторству и додатним ресурсима за развој пословања.
Циљеви Јавног позива су:
- стварање услова и креирање амбијента за развој иновативних стартап компанија,
- започињање и развој сопственог бизниса од стране младих и образованих људи,
- комерцијализација резултата научно истраживачког рада,
- стварање и развој нових иновативних производа, услуга и процеса применом напредних и иновативних технологија са потенцијалом за раст, запошљавање и извоз.

1. ПРАВО УЧЕШЋА
1.1. Регистровани привредни субјекти (до две године постојања) са регистрованим делатностима у области развоја нових иновативних производа, услуга и технологија у функцији тржишних потреба са територије Расинског управног округа.
1.2. Тимови активних и дипломираних студената, потенцијалних предузетника, као и спин-оф тимови(посебан облик предузетничке компаније коју је претходно покренула и с њом била повезана нека друга организација) са територије Расинског управног округа, који имају иновативне идеје за развој нових производа, услуга и технологија потребних тржишту.
1.3. Појединциса територије Расинског управног округа који имају иновативне идеје за развој нових производа, услуга и технологија потребних тржишту.

2. УСЛУГЕ COWORKING ПРОСТОРА БИЗНИС ИНКУБАТОРА КРУШЕВАЦ
2.1. Инфраструктурне услуге:
- савремено опремљен радни простор који дели више независних појединаца или тимова, са 10 радних места, уз бесплатно коришћење интернета
- сала за састанке капацитета до 10 особа, опремљена савременим смарт ТВ уређајем, која је погодна за одржавање пословних састанака, краћих презентација и радионица
- чајна кухиња
- конференцијска сала капацитета до 80 особа, савремено опремљена пројекторима, платнима, паметном таблом, погодна за организацију конференција, едукација, презентација и других стручних окупљања, уз новчану накнаду
- бесплатан паркинг
2.2. Иновативне услуге стручне подршке:
Консултантске услуге из области финансија, иновационог менаџмента, иновационог маркетинга.
2.3. Остале услуге:
- Едукације и обуке кроз тренинг програме,
- Умрежавање и промоција.

3. НАЧИН КОРИШЋЕЊА УСЛУГА
3.1. Инфраструктурне услуге
из тачке 2.1. могу користити апликанти изабрани овим Јавним позивом као најбоље рангирани програми, оцењени у складу са дефинисаним критеријумима селекције (тачка 6. овог Јавног позива) који потписивањем уговора са Бизнис инкубатором постају његови корисници.
3.2. Услуге стручне подршке
наведене у оквиру тачке 2.2. овог Јавног позива, Бизнис инкубатор ставља на располагање изабраним апликантима, бесплатно, у току првих 6 месеци трајања Уговора.
3.3. Остале услуге
(тачка 2.3.) могу користити сви апликанти са програмима пријављеним по овом Јавном позиву, оцењени и рангирани у складу са дефинисаним критеријумима селекције (тачка 6.), а усаглашено са потребама развоја самих програма и капацитетима Бизнис инкубатора.

4. ЦЕНА КОРИШЋЕЊА РАДНЕ ЈЕДИНИЦЕ У COWORKING ПРОСТОРУ
Цена коришћења coworking простора по једној радној јединици износи:

  • Дневно ...........1.200,00 динара
  • Недељно ........3.600,00 динара
  • Месечно .........6.000,00 динара
  • Годишње ........60.000,00 динара

5. ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
5.1.Пријава.
5.2.Остала документација:
Новооснована предузећа (до две године старости)

  • Копија решења о извршеној регистрацији привредног друштва или Извод из Регистра за привредно друштво,
  • Копија Оснивачког акта,
  • Подаци о оснивачима и власницима (лични подаци и кратке професионалне биографије),
  • Бизнис план (доставити уколико постоји).
Стартап и спин-оф тимови:
  • Подаци о планираним оснивачима и власницима предузећа (лични подаци и кратке професионалне биографије за свако лице),
  • Копија оснивачког акта (доставити уколико је припремљен)
Појединци:
  • Лични подаци и кратка професионална биографија

6. РОКОВИ ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ЈАВНОГ ПОЗИВА
6.1. Трајање Конкурса
Конкурс за пријем станара дефинисан овим Јавним позивом стално је отворен од дана објаве. Одлучивање о пристиглим пријавама вршиће се до попуне капацитета. Накнадна одлучивања спроводиће се на сваких шест месеци. Уколико кандидат који испуњава све услове за потписивање уговора у међувремену одустане од пријаве, капацитети ће бити попуњавани следећим кандидатом са ранг листе. По потреби, уколико се листа исцрпи, а капацитети Регионалног иновационог стартап центра Расинског округа остану непопуњени, биће направљен пресек у року краћем од три месеца.
6.2. Начин доставе пријаве програма
Пријава и пратећа документација могу се доставити путем: - електронске поште uprava@biznisinkubator.rs
- поштом на адресу ул. Јасички пут 9А, 37000 Крушевац
- лично у Бизнис инкубатору д.о.о., Јасички пут 9а
6.3. Рок за доношење одлуке по јавном позиву и селекција корисника:
Селекција станара ће се вршити кроз три корака:

  • Предселекцију (на основу достављене комплетне документације према условима овог Јавног позива (тачка 4) и у складу са дефинисаним правом учешћа у овом Јавном позиву (тачка 1)).
  • Интервјуе пре доношења коначне одлуке.
  • Доношење коначне одлуке у року од 7 дана, а на основу процеса оцењивања (тачка 6) и обављених интервјуа.
Сва евентуална питања везана за Јавни позив упутити на адресу електронске поште: uprava@biznisinkubator.rs Стартап и спин-оф тимови:

7. ПРОЦЕС ОЦЕЊИВАЊА:

  • Административна подобност.
  • Усклађеност програма са постављеним циљевима.
  • Вредност коначног нивоа производа/услуге.
  • Рангирање према критеријумима за оцењивање:

Критеријуме за оцењивање можете пронаћи у ПДФ фајлу испод.

Јавни позив за coworking простор